diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

AIR MATE
Saturday, 23 June 2012 ? 0 Budak Comel ?

asalamualaikum :')
tak gune kan tangisi orang yang telah pergi? bf jiea selalu pesan. . airmate tu sesuatu yang terlalu beharge. . lebih berharge dari emas permate. . bagi diri jiea. . TAKK LANGSUNG :( hidup jiea tak sebahagie korang. . okay, jiea ngaku. . setiap orang ade masalah tersendiri. . Allah takkan menguji hambenyer melebihi kemampuan seseorang hambenyer itu. . tapi, kadang2 bagi jiea. . jiea dah tak larat sangat nak hidup. . jiea dah putus ase sangat2. .

mama papa jiea dah cerai sejak jiea 6tahun lagi. . dulu, jiea selalu dijadikan mangse dera bile papa dengan mama gaduh. . sampai sekarang macam maseh terase sakitnyer dekat badan jiea. . ade 1 malam tuh jiea terjage dari tidur sebab dengar mama dengan papa gaduh. . jiea nampak papa hentak kepale mama dekat dinding. . bagitahu jiea, anak mane yang sanggup tengok mak yang melahirkan die dibuat macam tu. . walaupun jiea kecik lagi mase tu. . jiea lindungi jugak mama. . akibatnyer, jiea dipukul teruk2 lepas tu papa campak jiea dekat luar rumah. . PAPA, ANGAH SAKITT :'(

lepas papa tinggalkan mama,kakak,jiea,adik2. . hidup kitorang susah sangat. . nak makan pun. . tak tentu. . tapi kaseh sayang yang jiea dapat, melimpah ruah sangat2. . jiea terlalu bahagie. . lepas papa pergi tinggalkan kami. . papa dah kawin lain. . alhamdulillah mungkin sekarang papa dah bahagie dengan isteri dan anak2 papa. .

tapi kan, jiea tak pernah maafkan papa. . walau sampai nyawe jiea ditarik kejam oleh malaikat maut sekalipun. . bukan jiea nak berdendam sangat. . tapi hati jiea masih tak dapat terime ape yang papa dah buat pade jiea dan keluarge jiea. . papa dera jiea sebab papa ade perempuan lain. . papa tinggalkan kami hidup merempat sebab perempuan lain. . papa langsung tak bagi nafkah kat kami walau 1sen pun sampai lah sekarang. . papa lelaki tak bertanggungjawab! ANGAH BENCI PAPA :'(

kebahagiaan yang jiea dapat dari mama rupenye sementare. . sampai lah waktu jiea darjah5. . ade lelaki baru yang mendampingi hidup mama. . jiea benci sangat2 lelaki tuh. . die gatal! suke cube nak pegang2 jiea. . jiea kenal die. . sejak kecik lagi. . die dengan isteri die yang banyak jage jiea bile mama pergi kerje 6.30pg-6.30ptg. . die perampas mama dan kaseh sayang mama untuk jiea dan adik beradik. . semua orang bencikan die. . kami tak pernah terime die dalam keluarge kami. . sampailah 1 saat dalam tahun nih. . papa jiea cakap MAMA DAH LAME KAHWIN DENGAN AYAH. . papa siap tanyer 'mama tak bagitahu korang semue ke? mama kawin dekat mahkamah. . tapi papa tak bagitahu bile. .

YA ALLAH, berderainyer air mate kat pipi jiea. . kolam air mate jiea tak dapat ditampung lagi. . mama yang jiea jage dari jiea kecik. . jiea bela mama. . susah senang same2. . tapi sampai hati mama kan? kawin pun sampai tak bagitahu anak2 sendiri. . KAMI NI SIAPE MAMA? mama. . angah ade sebab bencikan ayah. bukan angah saje2 tak suke dengan pilihan mama. . tapi AYAH GATAL MA. . die suke nak pegang2 angah. . TOLONG ANGAH MA :'(

http://nurulnajiea.blogspot.com/2012/06/sebuah-janji.html :'(

TAK ADE LAGI KATE YANG MAMPU TERLUAH TENTANG HATI JIEA. . HATI SEORANG ANAK YANG TERLUKE :'(


♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post