diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

MAMA SAYANG PAPA
Wednesday 6 June 2012 ? 0 Budak Comel ?
ASALAMUALAIKUM (^_^)v

MOHAMMAD JAMIL BIN MAT NORAWI

walaupun aku selalu abaikan die sekarang, aku betul2 cintekan die sorang je dalam hidup aku. . walaupun die bukan yang pertame bagikk aku. . tapi aku terlalu berharap semoge die yang terakhir untuk aku. . AKU SAYANGKAN KAU BUDAK BODOH. . bodoh macam mane pon die, die penyabar. . dengan segale kerenah aku. . maki hamun aku. . time aku xde mood. . time aku nntokk. . time aku buad die jealous. . die xpernah kenal erti putus ase. . xkan ade orang yang mampu gati tempat die dalam hati aku. .


video die untuk aku

okay(!) aku kenal die xse'sweet' macam pasangan2 lain. . dan kali pertame die luahkan perasaan dekad aku pon sebenarnyer bukan dekad aku sedangkan dekad ex aku sebab time tuhh sim aku dekad die. . tapi, aku bahagie. . faizal saksi cinte die untuk aku. walaupun die masih malu dengan sume kejadian tuh. aku xkesah. asalkan sekarang aku dah betul2 kecapi kebahgiaan dengan die. aku sayangkan die sangat2. .

kadang2 kitorang nih cam anjing nn kucing. . xcm couple. bahase pon 'kau aku' bodoh,bangang,sial sume boleh kua. .normal lah. bagi aku. . couple nih, xboleh timbul rase sayang sebagai couple jer. anggap lah die segalenyer. . SAHABAT,MUSUH,CINTE,SEGALENYER. . barulah sweet. . tapi, sekasar mane pon kitorang. . ade jugak time mnajenyer. . panggil 'MAMA PAPA' malam2 kalau die datang rumah aku. . dating depan rumah. . die mesti pelukk aku dari belakang then bisikkan nyanyian lagu LUAHAN HATI dekad aku. . giler sweet lah die :)

TIME NIH AKU TENGAH GADUH DENGAN DIE. . AKU XBALAS TEXT DIE. . DIE BAGIKK TEXT MACAM NIHH. .

ade 1ri tuhh mase aku baru kenal dengan die. . ex aku attack aku dekad rumah angah. . aku dah nak balikk jalan kaki dah. last2 die yang kejar aku. . hanta aku balik. sian die. . aku takot nak terima pelawaan die. . kalau ikotkan hati aku yang degill nih, aku balikk jalan kaki jer. tapi pk jugakk ape yang die cakap. . 'kau pergikk dengan aku jadi aku yang wajib hanta kau balikk' sepanjang perjalanan aku asyik tanyer kenape die bela aku. . ylha, KAWAN KAN LEBIH PENTING DARI AWEKK. . sweet sangad die. . n sejak tuh hati aku terpaut pade die sedangkan die xpernah nyate die sayangkan aku. . banyak kali jugakk aku tanyerr. . tapi jawapan die. . "TAKK PUN". . kecewe giler lah!

hee3. . tapi, selame mane pon die sembunyikan perasaan die dekat aku. . air muke die langsong xpandai nak cover die sayangkan aku. . setiap malam die ajak aku kuar jalan2. . die jage aku giler2 punyer. .

kalau korang kenal die. . die xsme cm llki2 lain, die terlalu istimewa. aku selalu cakap die bodoh. die pulak selalu cakap aku bangang. . hee2. . sekali jer aku pernah bela die. . 


( NURUL NAJIHA AZIZI ) AKU NAKK BAGIKK WARNING♥ > > sorry kalau terkasar bahase. . tapi aku xsuke orang hine MOHD JAMIL < <

BUDAKK NIH BOYFIE AKU. SAPE2 YANG SELALU HINE2 DIE TUHH AKU HARAP. . YOU BETTER STOP IT (!) LEBIH2 LAGIKK KAWAN2 DIE. . OKAY, DIE MEMANG DIAM. . . . TAPI AKU BENCI MANUSIE YANG SUKE PIJAK2 MARUAH ORANG LAEN NIHH. . KALAU ALASANNYER BERGURAU. . GURAU TUHH BIA LAH BERTEMPAT BRO. . . . JANGAN LHA TUNJOK SANGAT KEBODOHAN KAU TUHH SIAL :') KALAU ORANG PIJAK2 MARUAH KAU TUHH PANDAI PULAK KAU NAK NAEK TANDUK. . HABIS? KAU PK KAU SORANG JER ADE TANDUK SETAN TUHH LHA? PK2 KAN LAH. . AKU DAH XSANGGOP NAK DENGAR ORANG YANG "BERGURAU" HINE2 MOHD JAMIL NIHH. . THANKS♥

kawan2 die selalu hine2 die. . last2 aku xtaan aku log in facebook die. . aku tulis cmnihh..

sekarang pulak, ex aku buad hal sebarkan num aku. . cakap yang aku nihh bohsia. . berite nih sampai dekad pengetahuan die. . ade orang tye die. . "kenal takk bohsia nihh, nombor die 017*****57. . name die nurul najiha" die cakap "PUKIMAK kau lah bohsia. . tuh awek aku lah! sape bagikk num die dekad kau?"budak tuhh jawab "FAIZAL"


tension giler nn mamat nih! okay(!) die dah buang aku dari hidup die. . die pijak2 lumat maruah aku depan semua kawan2 die. . hanyer jamil je yang sanggup bela aku. . maruah aku. . aku dah xkacau hidup die lepas die tinggalkan aku. . tapi aku xpaam kenape die perlu ganggu hidup aku. . kebahagiaan aku. . argh! tension lah dengan budakk nih :(

SEKIAN (^_^)   ( mam♥ papa )



♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




. Newer Post