diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

DUIT GAJI HILANG :(
Wednesday, 11 July 2012 ? 0 Budak Comel ?

asalamualaikumm :)

huem. . kenape dunie ni kejam sangat eyh?
kenape Allah tu tak adil pade jiea? kenape die selalu sekse jiea?
kenape die tak kesiankan jiea?
orang cakap bala yang menimpe seseorang anak itu adalah sebgai penghapusan dosa orang tuanye?
betul ke? 
entah lah. . jiea pun tak pasti. . . . 

korang nak tau tak? baru2 ni duit gaji jiea hilang. . 
dekat rumah. . dalam bilik jiea. .
sedih sangat2. . jiea baru nak keluarkan motor dengan duit gaji jiea tu. .
jiea tak kesah motor ape pun. . janji jiea keluarkan dengan titik peluh jiea sendiri. . 

kakak jiea, die keluarkan motor dengan duit titik peluh jiea. .
tak boleh nak kate ape lah sebab mummy jiea yang mintak pinjam. . 
tak ape lah. . jiea mengalah je. .
jiea pun bukan nak buat ape pun dengan duit tu. .
last2 baru2 ni jiea dengar die nak pinjam duit lagi sebab motor die dah 3bulan tak bayar. .
lantak lah, malas jiea nak campur. .

die kerje pun macam kerje2 taik ayam je. .
sekejap kerje, sekejap tak. .
kadang2 sakit hati sangat2 tengok perangai die. .
tapi. .
ape boleh buat. . biarlah je lah die dengan jalan yang die pilih. .
die pun dah besar panjang. .

huem. . tapi air mate jiea yang mengalir tak lah banyak mane disebabkan duit jiea hilang tu. .
kenape?
sebab ni bukan kali pertame jiea hilang duit gaji jiea. .
mummy marah jiea. .
sebab tak bagi mummy pegang. .
bukan jiea tak nak bagi. . tapi jiea lupe. . jiea balik malam tu jiea dah penat. . 
jiea mengantok sangat2. .

jiea nak syak kakak jiea. . sebab kakak je ade dekat rumah mase tu. . 
mummy jiea dah pergi kerje. . adek2 jiea dah pergi sekolah. . 
lagipun hanyer kakak jiea je suke main lempar2 barang jiea macam tu. .
tapi, jiea tak ade bukti. .
lagipun. . jiea serbe salah. .
darah daging jiea sendiri. . ape patut jiea buat?
kalau lah rumah jiea ade cctv. . kan best :P
hahahaha! BERANGAN


♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post