diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

AWAK.. JANGAN PUKUL SAYE AWAKK
Saturday, 11 August 2012 ? 0 Budak Comel ?

asalamualaikumm :(
hari ni.. takkan ade lagi senyuman di bibir jiea
perit sangat nak senyum
kenape?
separuh dari bibir atas jiea terkoyak teruk

SABARUDIN BIN ABDUL MUTALIB

ni bukan kali pertame die pukul jiea pun
dah masuk 3 kali jiea luke teruk
sakit sangat
hati perempuan.. biase lah.. walau korang pukul die teruk macam mane pun
luke tu tak pernah sesakit mane
tapi hati seorang wanita tu
tak terkate sakit dan pedihnye
dipukul oleh orang yang die sayang sangat2

demi Allah.. jiea dah tak kuat dengan segalenyer yang jiea rase sekarang
perit sangat2 kalau korang berade di tempat jiea
dulu.. jiea tak sayangkan die
tapi die buat jiea sayangkan jiea
die jage jiea macam die jage nyawe die sendiri

tapi sekarang.. bile jiea dah sayangkan die
macam ni balasan yang die beri pade jiea.. takape lah
mungkin ni semua dugaan untuk jiea
pasti ade hikmah yang Allah janjikan untuk jiea

rase ingin melepaskan.. tapi hati dah terlalu sayang
berat sangat
jiea tak tau ape patut jiea buat sekarang
insyaallah
jiea akan buat keputusan muktamad sebelum genap jiea 16 tahun 14september ni

jiea cume boleh berserah pade takdir dan ketentuan Ilahi je

AWAK, KALAU AWAK BACE BLOG SAYE NI.. SAYE CUME NAK CAKAP
ATAS NAME ALLAH SAYE CINTEKAN AWAK
SAYE TAK BOLEH HIDUP TANPE AWAK
TOLONGLAH AWAK.. KESIANKAN SAYE.. JANGAN SEKSE SAYE
SAYE MERAYU
SAYE SERAHKAN SEMUANYA PADE TAKDIR JE
SAYE DAH PENAT AWAK
SAYE DAH TERLAMPAU SAKIT UNTUK MELALUINYA LAGI DAN LAGI


♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post