diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

AWAKK (!_!)
Friday, 3 August 2012 ? 0 Budak Comel ?


asalamualaikumm :)

woahh! lame betul tak update blog jiea
jom follow entry jiea
entry kali ni jiea tujukan khas untuk si die jiea

awak, kadang2 saye terkilan dengan sifat awak
awak tau kan saye yang dulu macam mane.. kalau boleh saye pun nak lepak
tapi tu semua saye dah tinggalkan
saye buat untuk awak
saye nak awak bangge dengan saye
saye dah tak keluar malam, tak keluar dengan lelaki lain,dah berhenti isap rokok
semua untuk awakk
sebab saye sayang awak sangat2.. awak faham kan?

awakk
awak janji akan sentiase ade mase saye tido
tapi saye pun bodoh jugak kan awak?
dah mane pun lelaki, sah2 akan tinggal awek untuk lepak dengan kawan2

tengah hari tadi awak melecurkan kaki saye
awak letak kaki saye kat ekzos motor
awakk, saye sakit.. panas.. pedih sangat awakk
lepas tu awak tampar pipi saye kuat2.. berpusing badan saye awak
awak cekik leher saye kuat2

awakk
kalau lah awak boleh dengar rintihan saye
saye tak salahkan awak kaki saye melecur, saye tak salahkan awak pipi saye sakit
saye langsung tak kesah
saye tau salah saye sebab keras kepale
tapi kenape awak kejam terhadap saye sampai macam tu sekali

kenape awak tak mampu hapuskan panas baran awak dengan cinte untuk saye dalam hati awak
awak
awak tau kan saye sakit.. kenape awak tak fikir
kenape tak ade rase simpati walau secebis cume mase awak buat saye macam tu

haritu awak janji awak akan bahagiakan saye
mane janji awak tu?
kenape awak selalu ungkit saye perempuan jahat
saye tak pandai masak
saye itu saye ini

faham lah saye awak
bagi saye mase untuk berubah 
tapi awak taknak.. awak langsung tak boleh terima kekurangan saye
awak cume nak kelebihan saye je
tapi saye terima diri awak. baek ke buruk ke diri awak
kenape saye boleh awakk??
SEBAB SAYE CINTEKAN AWAK SABARUDIN BIN ABDUL MUTALIB
cinte saye ikhlas hanyer untuk awak


saye tau cinte awak sakit disebabkan kisah silam kite
cinte awak tak berbalas
saat awak betul2 jatuh hati pade saye dulu
saye minta maaf awak
bukan niat saye.. saye cume tak nampak
tapi sekarang saye dah betul2 cintekan awakk

awakk
kalau awak sakit disebabkan mase lalu pun,
jangan lah awak balas dendam dengan seksa saye macam ni
awak tinggalkan je saye
biarkan saye merane sorang2
tapi tolong lah jangan sekse saye macam ni
saye merayu pade awak


♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post