diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

INI PENGHUJUNGNYA
Monday, 3 September 2012 ? 0 Budak Comel ?

asalamualaikumm :)
wee entry jiea kali ni warne biru pulak
kenape warne biru?
sebab warne ni lah warne kegemaran die
dan ini kisah terakhir jiea bersame dengannya

awak.. saye sedih.. saye sakit
maafkan saye sekse awak selama 6bulan
saye tak tahu
saye ingat awak pun cintekan saye
ternyata ia semua lakonan kehidupan.. ia semua lakonan setelah saye jatuh cinta pade awak

bodohnya saye
sakitnya saye untuk merelakan awak pergi setelah hati saye terpaut pade awak
maafkan saye sebab telah menjadi penghalang cinta awak kepada si dia.. insan yang awak cinta sejak 3tahun lamenye
awak.. untuk kali terakhir dari saye

ini luahan saye
abang, ampunkan segale dosa nurul pade abang.. nurul tahu yang abang teramat cintakan akak pija.. maafkan nurul telah menjadi penghalang cinta abang.. maafkan nurul menjadi pemisah hubungan abang dengan si die.. halalkan semua makan minum nurul yang abang pernah belanje pade nurul.. halalkan segale rezeki yang terhidang buat nurul selame nurul bertamu di rumah abang sejak sebulan yang lalu.. maafkan nurul andai diri ini selalu menyekse abang.. nurul dah lame maafkan segala ape yang pernah terjadi antara kite dan halalkan segalanya.. maafkan nurul andai nurul mengungkit.. tapi itu bukan dari hati nurul.. ia kehendak nurul untuk mengikat abang dengan nurul walaupun dengan care sakit.. tapi nurul salah.. nurul kecundang jua.. pergilah sayang.. bahagia dengan pasangan hatimu, pemaisuri hatimu.. maafkan atas segala kekurangan yang ada pada diri nurul.. nurul insan biasa yang seringkali melakukan kesilapan.. terima kasih abang bentuk nurul sehingga menjadi insan yang berguna.. segala pahala yang nurul akan lakukan.. semua kita kan kongsi bersama.. nurul sentiasdoakan abang bahagia.. nurul pun akan bahagia jugak.. walaupun dengan air mata.. nurul masih akan berpegang pade janji dan sumpah setia  nurul pade abang.. nurul akan tunggu abang hingga malaikat maut mencabut nyawe nurul hingga di kerongkong.. takkan ade lelaki lain yang mampu merampas nurul dari abang.. percaye lah sayang.. kasih sayang nurul banyak.. tapi cinta nurul hanya pada abang, SABARUDIN BIN ABDUL MUTALIB.. bila agak2 abang teringatkan nurul.. abang bukak laptop tu tau.. kat situ ade gambar kite berbahagia bersame di pagi 1 syawal.. nurul akan sentiasa simpan baju kebaya yang abang belikan untuk nurul tu..andai ade jodoh kite lepas ni kite jumpe ye.. nurul janji nurul takkan cari abang lagi hingga abang ikhlaskan nurul untuk bertakhta dalam hati abang semula.. abang, nurul najiha binti azizi cintakan sabarudin bin abdul mutalib selamanya.. asalamualikum cinta, selamat tinggal kasih :')



♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post