diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

17 YEARS OLD !
Saturday, 14 September 2013 ? 0 Budak Comel ?


asalamualaikum bloggers
harini genaplah umur nurul najiha binti azizi 17tahun
yeayyyy
happy birthday to me, happy birthday to me
happy birthday to me

diam tak diam dah 17tahun nurul ditakdirkan untuk hidup d bumi Allah bertuah ni kan
alhamdulillah
mama pesan supaye nurul bertambah matang memandangkan umur nurul dah 17 sekarang
boleh ke tidak tu, entah lah
nurul suke berperangai kartun
sampai si die pun malu dengan nurul. huem, ape boleh buat. nurul memang macam ni

tahun ni, takade hadiah, takade kek, takade ape2
si die accident semalam, pukul12
katenyer kene langgar dengan kereta. then kereta tu lari
tak tahu lah betul atau tidak kan
bukan tak nak percaye, tapi si die tu selalu sangat merempit
orang dah bebel, dah nasihat, tak dengar.. cakap nak bebas lah, tak nak kene kongkong la
habis nak buat macam mane
sekarang rase dan tanggung lah sendiri

marah tu memang lah marah
tapi dalam hati tu nurul je tahu betape sedihnye tengok si die macam tu
rase nak jatuh air mate setiap kali die mengerang die sakit
kaki die luke teruk, badan tangan die calar-balar, siku die hancur
and the most worst part is
tapak tangan die berlobang
siape tak sedih tengok orang yang kite sayang sangat2 jadi macam tu

nurul taknak balik rumah sebab nak jage die
nurul tolong bersihkan luke2 die, tolong sapu ubat, tolong lap2 kan badan die
tolong suapkan die makan
tu pun kadang2 die marah2 nurul mase nurul nak sapu ubat
nurul paham, sakit
tapi ape lagi nurul boleh buat
 nurul nak die cepat sembuh. nurul takade kuase ajaib nak baikkan terus luke2 tu

~sabar je lah nurul najiha~

tak ape lah, harijadi tak penting.
asalkan nurul dapat ade mase die memerlukan nurul
takape lah kalau mase die senang die tak ingat nurul, mase die senang die dengan perempuan lain
mungkin nurul bodoh
tapi nurul betul2 sayangkan die

nurul akan cube bahagie kan die selagi Allah takdirkan nurul dengan die


♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post