diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

LOOSING SOMETHING
Wednesday, 13 November 2013 ? 0 Budak Comel ?

ASSALAMUALAIKUM BLOGGERS!

habes sudah paper sejarah harini
setelah seminggu bertungkus lumus. peh! bukan senang nak tengok nurul najiha study tau
hahahaha
mulai harini, kene prepare kaw2 untuk paper math pulak
omg! mathematic
takutnyer

cerita semalam
adik nurul nanges lepas jumpe kawan2 die, dah mane pun kakak kan, mesti lah tanyer
lagipun, setiap budak2 kat sane nurul kenal
cakap je siape yang cari hal dengan adik2 nurul najiha. kalau tak kene serang tu, jangan panggil nurul
nurul najiha
cerite punyer cerite dengan adik, last2 dapat tahu yang diorang mintak duit adik.
RM300 der
budak baru umur darjah 5- tingkatan3

nurul ni yang dah tingkatan 5 pun tak pernah buat macam tu
die fikir die besar ker?
peh! memang nurul pantang orang2 yang macam ni. kalau boleh sumpah die, nurul dah sumpah jadi babi
hidup pun nyusahkan orang nak buat ape

baru jer nurul nak keluar, si die pun sampai ajak jalan2
memang tak pergi
nurul cerite kat die pasal adik2. kalau nak nurul settlekan boleh jer
tapi jangan tanyer kenape budak2 tu masuk longkang
1 kali dulu boleh lah nurul cerite baik2
ni dah masuk 3-4 kali
memang tangan naik je lah jawabnyer

bukan nak masuk campur hal2 budak2 ni
tahu, biase lah budak2. tambah pulak lelaki, memang lah nakal
tapi kalau melibatkan duit banyak2 sampai adik2 sanggup mencuri, siape yang tahan?

si die pun settlekan baik2 dengan budak2 tu dan suroh budak2 tu lupekan jer duit tu
semua akur dan terus blah
lepas tu die nasihatkan adik2 nurul
tapi 1 perkataan yang menyentuh hati nurul
'macam mane abang sayang akk nurul, macam tu lah abang sayangkan adik2 abang'
'abang dah anggap korang macam adik2 abang'

die sayang anurul?
yeke? bukan die sayangkan nurul hafizah ke?
sakit yang nurul rasekan kali ni lame. cume nurul yang perlu bertahan. sedangkan die? suroh nurul semai balik cinte tu
macam mane nurul nak cube semai cinte tu kalau die sendiri taknak bukak hati die untuk terime?
ape yang nurul rase sekarang ni ibarat
kalau bf/gf korang ade gf/bf lain. ibarat seorang isteri yang dimadukan

macam tu lah perasaan nurul
tapi die tak faham. dan nurul rase die tak pernah cube untuk faham hati nurul sekarang
kate2 sayang memang lah terbit dibibir die
tapi hati die bukan untuk nurul

'harini lepas balik sekolah, terus lepak rumah die. die suroh nurul masak maggie sebab mak tak masak,
nurul kate 'pergi lah masak sendiri'
die kate 'awak kan isteri saye, awak lah yang kene masak'
nurul nak nangis sebenarnyer
lepas tu nurul pun teros pergi dapur masak dengan hati yang retak seribu'

nurul isteri die? dulu boleh la die nak ungkap perkataan tu
kalau sekarang die cakap semua tu
rase sakit sangat2 sebab nurul tahu kan hakikat yang sedang berlaku

dulu, nurul ngaku
nurul teramat sakit bile die nak tinggalkan nurul. rase sakit setiap kali name tu muncol
tapi dah lame2, nurul dah lali. perasaan sayang tu makin pudar
tapi tipulah kalau kate nurul tak sakit langsung
sakit tu memang ye. tapi nurul cube untuk buang jauh2
tapi kadang2 nurul takboleh tipu die yang nurul sakit

nurul taknak die tahu.
ape gune pun kalau die tahu? die akan berubah ke? die akan tolong nurul semai balik cinte tu ke?
tak mungkin
biarlah nurul terime sakit tu pelahan2. lame2 nanti hilang la

YA ALLAH, KUATKAN LAH HATI NURUL UNTUK LUPEKAN SEMUA KENANGAN YANG KAMI CIPTA
KUATKAN LAH HATI NURUL UNTUK LUPEKAN DIE
SEBAB SAAT INI, CINTE, KASIH DAN SAYANG ITU TELAH TIADE
NURUL SAYNGKAN DIE SANGAT2. NURUL TAKNAK HUBUNGAN YANG KAMI BINA 2 TAHUN NI TERKUBUR BEGITU SAHAJE
TAPI, CINTE TAK BOLEH DIPAKSE. NURUL AKUR, NURUL TERIME




♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post