diary budak tembam

HELLO WORLD my name is nurul najiea jiea. I'm from klang. my age is 18 years old. love to having lots of friends ! and i proud to be myself. ( follow me and i will follow you back )


HE'S MINE Sabarudin Bin Abdul Mutalib doraemon. from klang. 20years old. he's mine since 23march12 and he will always mine forever. . sayang, i will always pray for our relationship. . iloveu sayang

SEAGI AKU MAMPU
Sunday 10 November 2013 ? 0 Budak Comel ?

ASSALAMUALAIKUM
DUIT
boleh beli segalanya
tapi duit tak boleh beli kebahagiaan, kegembiraan, cinta dan kasih sayang
betulpun
dulu, sebelum ayah tiri muncul dalam hidup keluarge nurul, semuanye baik dan bahagie je
sejak die datang, semuanya jadi hambar
kenape die hadir?
ya allah. ape salah kami sekeluarge sehingge kau duga sebegini

nurul harap sangat, suatu hari nanti kehidupan kami akan berubah balik

harini, nurul gaduh dengan si die
petang tu,
kami okay. boleh beborak, bermanje. tapi malam tu...
huem

die suruh nurul hantar tab die kat kedai repair
nurul taknak, nurul cube bagi pendapat
duit dah tinggal sikit,
die  despatch. nak belanje minyak hari2. cukup ke duit yang tinggal tu?
die kate tak apelah
nanti 15haribulan dapat duit tepi.

okay, itu nurul tahu. tapi berape je dapat. cukup ke nak belanje
kalau ade ape2 hal kecemasan
die ke, nurul ke, keluarge die ke. cukup ke duit yang disimpan tu?
salah ke nurul bagi pendapat

lepas tu die nak cakap yang nurul terlalu kongkong hidup die
kesihatan die, duit die
nurul bukan nak kongkong
nurul tak bagi die isap rokok sebab taknak die sakit. sape pun yang sayang die diri kalau bukan nurul
pasti akan lakukan hal yang same
bukan nurul nak kawal duit die
ye, nurul memang kedekut. tapi nurul cume nak bagi pendapat. takdir Allah di mase akan datang siape yang tahu
right?
die cakap die nak repair tab tu sebab bosan

its okay
nurul ade handset yang mama hadiahkan sempena birthday nurul yang lepas
handset tu ade segalanya walaupun murah
mase nurul tukar sim card die dalam handset nurul kenape die marah?
kenape die taknak? kenape die marah2 nurul?
die malu dengan nurul?
kenape? nurul kan dah lame kawan dengan die. dah 2 tahun
ego lelaki? rasenyer tak patut kot

huem. die naik angin. marah nurul pun datang
die cakap
'AKU TAK PERNAH SAYANGKAN KAU PUN
CINTA AKU HANYE UNTUK KAK PIJA SELAMANYE

lukenyer hati aku, hanyer Allah je yang tahu
takape lah, takdir yang menentukan
selame aku maseh ade disini, teruslah marah aku, teruslah maki aku, teruslah hina aku selagi kau mampu
dan bila aku dah tiade nanti
aku harap die takkan tangisi dan rindui aku

sebab aku tahu, aku takkan mungkin kembali melainkan takdir allah yang telah tertulis





♥NURUL NAJIHA AZIZI♥




Older Post . Newer Post